Rendszeres olvasók

2011. március 14., hétfő

Nem hiszem el...

Az egyik gyöngyöket árusító boltból kaptam ezt az emilt:

„Biztos vagyok benne, hogy már mindenki látott tragikus és ijesztő fotókat és videófelvételeket Japánból. Kaptam jó néhány e-mailt, melyben a Miyuki cég iránt érdeklődtök. Szerencsére sem a Katsuoka család, sem a cég alkalmazottai nem sérültek meg a tragédiában. A gyár és a főbb irodák Japán déli részén találhatók, így elég messze esnek a tragédia súlytotta területtől. A gyár információi szerint némi fennakadás előfordulhat a termelésben és a szállításban, hiszen a villamos energia ellátás akadozik az egész országban. Most érkezett a hír, hogy a Toho gyárban sem esett kár.”

TÉNYLEG EZ A LEGFONTOSABB???

4 megjegyzés:

  1. hát ilyenek ezek a japánok... (?)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem inkább azok ilyenek, akik arról érdeklődtek, hogy a gyárak megvannak-e még. Nem gondolom, hogy momentán a gyöngyözés lenne ott a legfontosabb... Nekem például eszembe nem jutott, hogy jaj-jaj, most lesz-e még patchwork anyag... Illetve nem ez jutott eszembe.

    VálaszTörlés
  3. akkor félreértettelek. én is aggódok egy rokonom miatt, évek óta él japánban, lakhelye a fukushimai erőmű és tokio között van :( és nem akar hazajönni, bízik a japánokban, hogy megoldják a problémát...

    VálaszTörlés
  4. Úgy legyen! Én nagyon drukkolok nekik. Férjem járt sok évvel ezelőtt Japánban, akkor is (mint gondolom általában) voltak kisebb rengések, de míg ő teljesen berezelt már attól is, ami egyébként semmi gondot nem okozott, addig ők békés nyugalommal vették tudomásul, hogy mozog a föld. Biztos, hogy erre trenírozzák őket kicsi koruktól kezdve, de azért ez nekik is sok.

    VálaszTörlés